»Kar so po projekciji v Sarajevu posrečeno krstili kot 'alpski noir'.«
»Žanr, ki so ga posrečeno krstili za 'alpski noir', je veliko več kot le kopija skandinavskega modela iskanja morilca v zasneženi pokrajini; Luzar in Dvornik ga popolnoma organsko umestita v naše okolje.«
»Lik ne sme biti klišejski, ampak mora imeti različne ravni, kar je že Tadej v knjigi dobro nastavil, saj je že knjiga blizu skandinavskemu noirju.«
»Za tretjo in četrto epizodo sem ustvaril glasbo, v kateri je slišati vpliv džeza in bluza, tovrstna glasba pa je še posebej hvaležna za detektivsko zgodbo in pravzaprav daje nadaljevanki pridih filma noir.«
»Med drugim bomo Baltazarja videli, kako iznajde čudežne čevlje, kako pomaga Slonu Koku, kje sreča plešočega miška Igorja in kako poskrbi za izmenjavo morskega svetilničarja in alpskega jodlarja.«
»Če so tradicionalni film noir noč in sence, sta film soleil svetloba in sonce. (...) Če je noir New York, je soleil Los Angeles. (...) Če je v noirju denar moralni kompas, indic izprijenosti, je v soleilu pohlep nekaj dobrega, nekaj, kar deluje. (...) Če je noir mesto, je soleil podeželje, toda 'slabo' podeželje naperjenih vil, vročice, sumničavosti in prašne prsti, kjer se sanje končajo.«
»Posrečena prispodoba sveta, v katerem smo živeli in še vedno prebivamo.«
»Zdi se posrečena umestitev projekta Skrivnost vrta zate v javni prostor.«
»Odločitev ni najbolj posrečena. To je korak v smeri stopnjevanja, ne pa v smeri miru.«
»Kako je bila struktura vzpostavljena, oblikovana, ne vemo in ne izvemo v filmu. V tem smislu film ne želi biti več, kot je.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju